Αδυνατίστε κολυμπώντας

Αθλήσου στην πισίνα σαν επαγγελματίας.

Εύκολες συμβουλές για ελεύθερο στυλ, οι οποίες θα σε βοηθήσουν να επιταχύνεις το ρυθμό σου και να λεπτύνεις πιο γρήγορα

  • Κάνε το χέρι σου τόξο 

Σε κάθε έκταση, το χέρι σου πρέπει να μπαίνει στο νερό ελαφρώς λυγισμένο, σαν να αγκαλιάζεις μια τεράστια μπάλα.

Πρέπει να εκτείνεις το χέρι, αλλά να μην το τεντώνεις, γιατί έτσι ενεργοποιείς του μυς των ώμων σε όλη την κίνηση, οπότε χάνεις τη δύναμη

 

  • Σφίξε τον κορμό

Ρούφα την κοιλιά σου ώστε να διατηρείται σφιχτός ο μέσος κορμός καθώς γυρίζεις στο πλάι.

Αυτό βοηθά τα μέρη του σώματος σου να κινούνται σαν μονάδα.

Έτσι αυξάνεις την ταχύτητα και διευκολύνεις την προσπάθεια σου.

  • Τέντωσε τα πόδια

Όταν λυγίζεις τα γόνατα ενώ κλοτσάς, μειώνεις την ταχύτητα σου. Ίσιωσε σχεδόν τελείως τα πόδια και κάνε ψαλιδάκια (περίπου έξι φορές για κάθε έκταση δεξιού και αριστερού χεριού). Με τα πέλματα τεντωμένα, αναγκάζεις τους μυς των ποδιών να σου δώσουν ώθηση.

  • Μην διπλώνεις τον αυχένα

Στο ελεύθερο, στρέφεις το λαιμό από τη μια πλευρά στην άλλη με κάθε έκταση των χεριών. Για να αναπνέεις κάθε 3 εκτάσεις και να διατηρείς την ταχύτητα σου, κράτα σώμα και κεφάλι ευθυγραμμισμένα καθώς εκτείνεσαι, αντί να στρέφεις τον αυχένα σου.

 

  • Χαμήλωσε του ώμους

Πρέπει να είναι πίσω και κάτω – ακόμη και όταν εκτείνεις το χέρι μπροστά – έτσι ώστε να αποφύγεις του τραυματισμούς και να εκμεταλλεύεσαι την πηγή δύναμης της κίνησης: τους μυς της πλάτης

  • Κράτα ευθύ τον καρπό

Η παλάμη και ο πήχης σου λειτουργούν σαν κουπί που ωθεί το σώμα σου στο νερό. Όσο μεγαλύτερο είναι το κουπί τόσο πιο έντονη γίνεται η δύναμη σου. Κράτα τους καρπούς ίδιους, ώστε να συμμετέχει ολόκληρο το χέρι στην κίνηση.

 

it's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Tumblr