Κεντραρίζοντας το Εγώ

Κεντραρίζοντας το Εγώ

Αυτή η απλή άσκηση  στόχο έχει να εστιάσεις την προσοχή σου εσωτερικά.

Το πετυχαίνει αυτό με το να εκπαιδεύει την προσοχή σου να ακολουθεί την αναπνοή σου χωρίς να σε αποσυντονίζει στο τι συμβαίνει γύρω σου ή σκέψεις που στροβιλίζουν στο μυαλό σου.

Σου κάνει εισήγηση στην κεντρική ταντρική τεχνική να παρακολουθείς την αναπνοή σου και να την βλέπεις να ανεβοκατεβαίνει στην πλάτη σου ακολουθώντας/σύμφωνα με το κεντρικό κανάλι ενέργειας.

– Κάτσε με τα πόδια και του γοφούς κατά μέρος ανοιχτά και τα γόνατα ελαφριά γονατισμένα με ίσια την πλάτη. Αυτό βοηθά να είναι ευθυτενής η σπονδυλική στήλη ώστε η ενέργεια να μπορεί εύκολα να ανεβοκατεβαίνει σε αυτήν.

Εναλλακτικά μπορείς να καθίσεις σε μια καρέκλα με τα πόδια να πατάνε στο έδαφος ή να κάτσεις σε μια στάση γιόγκα, γνωστή ως η στάση του ράφτη με τα γόνατα να ακουμπήσουν το πάτωμα / και τα πατουσάκια να αγγίζονται. Δεν έχει σημασία αν κάθεσαι ή αν είσαι όρθιος αρκεί να είναι η πλάτη σου ευθεία ώστε να επιτρέπει την ενέργεια να κουνηθεί εύκολα.

– Μια άλλη πρόταση είναι η στάση του λωτού, παρόμοια με τη στάση του ράπτη αλλά σε αυτή οι πατούσες είναι οι μία πάνω στην άλλη.

– Κλείσε τα μάτια και για μερικά λεπτά εστίασε μέσα σου, εστιάζοντας στην αναπνοή σου.

– Εστίασε στην εισπνοή και εκπνοή και απλά επέτρεψε στην αναπνοή σου , να είναι απλή και φυσική. Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα άλλο από το να παρατηρείς.

-Παρατήρησε ότι η αναπνοή σου ηρεμεί και γίνεται μεγαλύτερη και ακόμα περισσότερο όσο συγκεντρώνεσαι σε αυτή.

-Όπως εισπνέεις οραματίσου ότι η αναπνοή σου ταξιδεύει μέχρι τη βάση της σπονδυλικής στήλης, στο ιερό οστό και μέχρι τα κόκκαλα στα οποία κάθεσαι.

-Όπως εκπνέεις φαντάσου ότι κινείται από το πίσω μέρος της σπονδυλικής στήλης και βγαίνει από τα πνευμόνια.

Μπορείς να κάνεις την πρακτική σου όσο θέλεις, προσπάθησε να διαρκέσει μερικά λεπτά.

it's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Tumblr