Alternative Personal Training

Στα πλαίσια του εορτασμού των 10 χρόνων λειτουργίας η Mystic Neverland Reiki Academy Meditation & Health Center δημιούργησε ένα νέο Personal τμήμα εκγύμνασης που στόχο έχει τη μυϊκή ενδυνάμωση, την απώλεια βάρους, την ευεξία αλλά και την αναζωογόνηση.

 

Λίγο λόγια για το Alternative Circular Personal Training :

To Εναλλακτικό Κυκλικό Πρόγραμμα εκγύμνασης περιλαμβάνει τις κάτωθι τεχνικές:

–          Pilates (μπάλες, λάστιχα, ματ)

–          TRX

–          Kick Dance Aerobic (Combat Cardio Kick Boxing)

–          Bollywood Dance Aerobic

–          Ηatha Yoga Box

–          Διάδρομο & Κωπηλατικό Εργόμετρο

–          Cross Fit Training

–          Breathwork Meditation

 

Η φιλοσοφία του Personal Training, βασίζεται σε τρεις απλούς κανόνες: επίβλεψη, διόρθωση και  αυστηρή τήρηση του πρωτόκολλου προπόνησης-διαλλείματος. Ο Personal trainer επιβλέπει τον πελάτη, τον παρακινεί, του παρέχει ψυχολογική υποστήριξη.  Το Personal Training  περιλαμβάνει ασκήσεις με βάρη, λάστιχα ή και σκέτο το βάρος του ανθρωπίνου σώματος.  Bασίζεται στην συστηματική συνεργασία προπονητή-ασκούμενου η οποία αποδίδει μόνο εφόσον υπάρχει αφοσίωση και πειθαρχεία και από τις δύο πλευρές.

Ενδείκνυται για ειδικές ομάδες πληθυσμού οι οποίες έχουν μυοσκελετικά προβλήματα και απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες.

Το personal training  που ασχολείται με μυϊκή ενδυνάμωση προσφέρει ενδυνάμωση στους μυς που την χρειάζονται, δηλαδή δυναμώνει όλο το σώμα. Το personal που έχει να κάνει με διατάσεις βελτιώνει μόνο την κινητικότητα στις αρθρώσεις, ίσως να προλαμβάνει και κάποια μυοσκελετικά προβλήματα. Το personal το οποίο έχει να κάνει με αερόβια εκγύμναση, δυναμώνει το καρδιοαναπνευστικό σύστημα. Το personal που έχει να κάνει και με τα τρία παραπάνω, είναι σαφώς πιο πλήρες και καλύπτει όλες τις ανάγκες ενός ατόμου.

 

Λίγα λόγια για τις τεχνικές :

Pilates

Pilates & Qi Gong Personal Training

 

Μια ολοκληρωμένη & ποιοτική μέθοδος άσκησης στην οποία δεν συμμετέχει μόνο το σώμα αλλά και η αντίληψή μας βασισμένη στις αρχές της γιόγκα & άλλων ανατολίτικων φιλοσοφιών.

Το Pilates βασίζεται σε εννιά αρχές :

  1. Αναπνοή
  2. Συγκέντρωση
  3. Ευθυγράμμιση
  4. Συνειδητοποίηση
  5. Έλεγχό
  6. Ακρίβεια
  7. Αντοχή
  8. Συνεχόμενη ροή κινήσεων
  9. Χαλάρωση

 

O συνδυασμός αυτών των βασικών άξιων ρέει μέσα σε κάθε κίνηση, κατά την πραγματοποίηση κάθε άσκησης. Οι ασκήσεις είναι σχεδιασμένες ώστε να έχουν πολλές εναλλαγές με λίγες επαναλήψεις με σκοπό την τόνωση των μυών, χωρίς όμως αυτοί να διογκώνονται. Αναπτύσσουν την ελαστικότητα των μυών και τη δύναμη ενώ παράλληλα μας βοηθά στο να αποκτήσουμε αρμονία & ισορροπία.

 

 

Η σωστή αναπνοή, η ακρίβεια & η συγκέντρωση είναι απαραίτητοι συντελεστές κατά τη διάρκεια των ασκήσεων οι οποίου οδηγούν στην απόλυτη ευθυγράμμιση του σώματος.

 

 

Γίνεται ενιαία εκγύμναση του σώματος καθώς ευεξία & ζωτικότητα απορρέει από κάθε κίνηση.

 

Ελεγχολογία

Ελεγχολογία είναι η επιστήμη και τέχνη που αναπτύσσει τη συνεργασία σώματος, πνεύματος, μυαλού μέσα από φυσικές κινήσεις κάτω από τον αυστηρό έλεγχο της θέλησης. Οι κινήσεις της ελεγχολογίας είναι σχεδιασμένες για να ασκούν σε πλήρη έκταση καθεμία από τις 800 μυϊκές ομάδες που έχουν δοθεί στον καθένα μας για να αλλάξουμε τους εαυτούς μας…

 

Women Crossfit :

 

 

Το ασκησιολόγιο του Crossfit προέρχεται από αθλήματα όπως η ολυμπιακή άρση βαρών, η ενόργανη γυμναστική και ο στίβος και από άλλες λειτουργικές ασκήσεις, που εκτελούνται σε μεγάλη ένταση.

Το Crossfit βασίζεται στην ακρίβεια, την ισορροπία, τον συντονισμό, την ευλυγισία, την ευκαμψία, την αντοχή, καρδιοαναπνευστική αντοχή, την ταχύτητα, την ισχύ και τη δύναμη.

Το Women Crossfit Personal Training είναι κυκλική προπόνηση ειδικά διαμορφωμένη στις ανάγκες του κάθε ατόμου με  βασική δομή: ζέσταμα, τεχνική της ημέρας, &, αποθεραπεία. Στο στο κύριο μέρος της προπόνησης, συνδυάζονται μεταξύ τους –και με διαφορετικό τρόπο κάθε μέρα– ασκήσεις όπως τρέξιμο, κωπηλατικές ασκήσεις, άλματα, squats, μονόζυγο, push-ups,  σχοινάκι κ.α. με χρονομετρημένες επιδόσεις.

 

Combat Cardio Kick Boxing Dance Aerobic

 

Ένας ξεχωριστός τρόπος εκγύμνασης που σύνδυάζει την αερόβια άσκηση με κινήσεις από το kick boxing  και το καράτε.

Στόχος της άσκησης αυτής είναι η ελαστικότητα, η δύναμη και ή αντοχή που συνδυάζονται αρμονικά με ασκήσεις αυτοάμυνας. Είναι ένα πρόγραμμα υψηλής ενέργειας στο οποίο συμμετέχει όλο το σώμα. Η επιλογή αυτού του προγράμματος επιφέρει τον συνδυασμό της αερόβιας άσκης, τη βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού, με τη μυϊκή ενδυνάμωση, ενώ παράλληλα μαθαίνουμε να εκτελούμαι διάφορα χτυπήματα με χέρια και πόδια.

Η αντοχή και η δύναμη βελτιώνονται, οι μυς τους σώματος σμιλεύονται και δυναμώνουν, και η καλυτέρευση της φυσικής κατάστασης είναι άμεση. Παράλληλα σημαντική είναι και η μείωση του σωματικού λίπους. Συνήθως κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος καταναλώνονται 400-600 θερμίδες.

Το μάθημα γίνεται με μουσική ειδικά προσαρμοσμένη στο πρόγραμμα με στόχο να βοηθήσει τους ασκούμενους να έχουν ρυθμό, συγχρονισμό στην κινησιολογία και στην ευχάριστη διάθεση.

Για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα δεν είναι απαραίτητη προηγούμενη φυσική κατάσταση καθώς διαμορφώνεται αναλόγως τις ανάγκες του καθενός.

Δεν υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού όταν ακολουθεί κανείς τις οδηγίες του γυμναστή-προπονητή. Άλλωστε, δεν υπάρχει προσωπική επαφή με άλλο συναθλητή. Άτομα με προβλήματα στη μέση, τα γόνατα και γενικότερα στις αρθρώσεις, καλό είναι να απευθυνθούν στο γιατρό τους ώστε να τους συμβουλέψει αν μπορούν να συμμετέχουν. Τα οφέλη :

  • Γρήγορο κάψιμο λίπους. Θεωρείται από πολλούς μια από τις καλύτερες μορφές άσκησης για κάψιμο λίπους
  • Μυϊκή τόνωση. Επειδή οι κινήσεις είναι έντονες και δυναμικές, θα αποκτήσετε εύκολα και γρήγορα δυνατούς μυς, γυμνασμένα πόδια και δυνατό άνω κορμό.
  • Αυτοπεποίθηση. Όλοι γνωρίζουμε ότι, όταν έχουμε δυνατό και γυμνασμένο σώμα, αισθανόμαστε πολύ ωραία με τον εαυτό μας. Οι κινήσεις πολεμικής τέχνης που διδάσκονται, μας βοηθούν να αισθανόμαστε ικανοί να ανταποκριθούμε σε κάθε δύσκολη στιγμή που μπορεί να βρεθούμε.
  • Απομάκρυνση του στρες. Αυτό είναι μεγάλο όφελος και το παραδέχονται πολλοί μαθητές που ακολουθούν το μάθημα. Η μεγάλη ένταση και η μουσική, σε συνδυασμό με τις ασκήσεις πολεμικής τέχνης, εκτονώνουν και ηρεμούν το σώμα και το μυαλό.

Bollywood Dance Aerobic

Το Bollywood Dance Aerobic είναι ένας ασταμάτητος συνδυασμός κινήσεων του μοναδικού Bollywood χορού που δουλεύει κάθε σημείο του σώματος.

Επικεντρώνετε σε ασκήσεις αντοχής, καρδιοαναπνευστικές και χαρίζει πλήρη τόνωση και σύσφιξη των  μυών, των γλουτών βελτιώνοντας την ευλυγισία.

Μπορεί να το παρακολουθήσει ο οποιοσδήποτε προσθέτοντας το δικό του ρυθμό..

Εκγύμναση, εκτόνωση άνευ όρων & ατελείωτες ώρες ευεξίας με άρωμα ανατολής..

Hatha Yoga Box

 

Μια νέα επαναστατική μέθοδος εκγύμνασής σώματος & πνεύματος.

To Yoxing είναι ο απόλυτος συνδυασμός της δυναμικής κινησιολογίας της πυγμαχίας με την ελεγχόμενη ηρεμία της Χάθα Γιόγκα που σκοπό έχει την ενίσχυση των μυών, την βελτίωση της αντοχής, την αύξηση της ροής του οξυγόνου και της αυτοσυγκέντρωσης.

Γυμνάζοντας ταυτόχρονα παραπάνω από μια μυϊκή ομάδα βοηθά αποτελεσματικά στην απώλεια βάρους, βελτιώνοντας παράλληλα την ισορροπία και ευλυγισία.

Μια ολοκληρωμένη & ποιοτική μέθοδος άσκησης στην οποία δεν συμμετέχει μόνο το σώμα αλλά και η αντίληψή μας βασισμένη στις αρχές της γιόγκα & του μπόξ.

O συνδυασμός των βασικών άξιων όπως :  αναπνοή, συγκέντρωση,  ευθυγράμμιση,  συνειδητοποίηση, έλεγχο, ακρίβεια, αντοχή,  συνεχόμενη ροή κινήσεων μαζί με εκρηκτικές, δυναμικές  κινήσεις της πυγμαχίας όχι μόνο τονώνει τους μυείς, τους αναπτύσσει την ελαστικότητα και τη δύναμη προσφέροντας παράλληλα αρμονία & ισορροπία αλλά μειώνει και δραστικά το άγχος.

Breathwork Meditation

Η Ζωή αρχίζει με την πρώτη ανάσα και τελειώνει με την τελευταία. Ο τρόπος που αναπνέουμε έχει άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα της ζωής και στην απόδοση μας σε κάθε δραστηριότητα.

Η βαθιά ελεγχόμενη αναπνοή δημιουργεί ένα εσωτερικό ρεύμα ενέργειας  το οποίο, με τη δύναμη του νου μας, μπορούμε να διοχετεύσουμε σε εκείνα τα μέρη που το έχουν μεγαλύτερη ανάγκη.

Η τέχνη της αναπνοής είναι ένα συνδυαστικό πρόγραμμα διαλογισμού και αναπνευστικών ασκήσεων ειδικά διαμορφωμένο ώστε να μάθουμε να αναπνέουμε σωστά και μέσω της αναπνοής να ενδυναμώνουμε την ευεξία και τη ζωτικότητα μας.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Tumblr