Women Crossfit Personal Training

Η φιλοσοφία του Personal Training, βασίζεται σε τρεις απλούς κανόνες: επίβλεψη, διόρθωση και  αυστηρή τήρηση του πρωτόκολλου προπόνησης-διαλλείματος. Ο Personal trainer επιβλέπει τον πελάτη, τον παρακινεί, του παρέχει ψυχολογική υποστήριξη.

Το Personal Training  περιλαμβάνει ασκήσεις με βάρη, λάστιχα ή και σκέτο το βάρος του ανθρωπίνου σώματος.  Bασίζεται στην συστηματική συνεργασία προπονητή-ασκούμενου η οποία αποδίδει μόνο εφόσον υπάρχει αφοσίωση και πειθαρχεία και από τις δύο πλευρές.

Ενδείκνυται για ειδικές ομάδες πληθυσμού οι οποίες έχουν μυοσκελετικά προβλήματα και απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες.

Το personal training  που ασχολείται με μυϊκή ενδυνάμωση προσφέρει ενδυνάμωση στους μυς που την χρειάζονται, δηλαδή δυναμώνει όλο το σώμα. Το personal που έχει να κάνει με διατάσεις βελτιώνει μόνο την κινητικότητα στις αρθρώσεις, ίσως να προλαμβάνει και κάποια μυοσκελετικά προβλήματα. Το personal το οποίο έχει να κάνει με αερόβια εκγύμναση, δυναμώνει το καρδιοαναπνευστικό σύστημα. Το personal που έχει να κάνει και με τα τρία παραπάνω, είναι σαφώς πιο πλήρες και καλύπτει όλες τις ανάγκες ενός ατόμου.

Το ασκησιολόγιό του Crossfit προέρχεται από αθλήματα όπως η ολυμπιακή άρση βαρών, η ενόργανη γυμναστική και ο στίβος και από άλλες λειτουργικές ασκήσεις, που εκτελούνται σε μεγάλη ένταση.

 Το Crossfit βασίζεται στην ακρίβεια, την ισορροπία, τον συντονισμό, την ευλυγισία, την ευκαμψία, την αντοχή, καρδιοαναπνευστική αντοχή, την ταχύτητα, την ισχύ και τη δύναμη.

Το Women Crossfit Personal Training είναι κυκλική προπόνηση ειδικά διαμορφωμένη στις ανάγκες του κάθε ατόμου με  βασική δομή: ζέσταμα, τεχνική της ημέρας, &, αποθεραπεία. Στο στο κύριο μέρος της προπόνησης, συνδυάζονται μεταξύ τους –και με διαφορετικό τρόπο κάθε μέρα– ασκήσεις όπως τρέξιμο, κωπηλατικές ασκήσεις, άλματα, squats, μονόζυγο, push-ups,  σχοινάκι κ.α. με χρονομετρημένες επιδόσεις.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Tumblr